November! - Reisverslag uit Sioux Falls, Verenigde Staten van Sophie Markus - WaarBenJij.nu November! - Reisverslag uit Sioux Falls, Verenigde Staten van Sophie Markus - WaarBenJij.nu

November!

Door: Sophie Markus

Blijf op de hoogte en volg Sophie

01 December 2013 | Verenigde Staten, Sioux Falls

November was een ongelooflijke drukke maar leuke maand! Ik ben eindelijk weer naar Souix Falls geweest en heb daar heerlijk een dagje geshopt met drie lieve vriendinnetjes! Onwijs leuke en gezellige dag gehad en heel erg gelachen! Het weekend daarna, het derde weekend van november zijn we naar Omaha, Nebraska gegaan en naar de musical Elf geweest. De musical gaat over een elf die op de Noordpool woont en er daar achter komt dat hij geen elf maar een mens is! Dan gaat hij naar New York om zijn mensen vader op te zoeken, met alle gevolgen van dien. Ik dacht eerst dat het een overenthousiaste typische Amerikaanse musical zou worden, maar ik heb echt genoten! Het was zo leuk en de hele avond had ik een grote glimlach op mijn gezicht! Die zondag hebben we in Omaha geshopt en dat was ook weer heel erg leuk. Donderdag was Thanksgiving, de hele dag hebben we met familie eigenlijk alleen maar gegeten.. Stuffed turkey, cranberry sauce, mashed potatoes en allemaal andere lekkere dingen. Als je niet eet, ben je football aan het kijken, een kaartspel aan het doen of gewoon gezellig aan het praten. Een hele ontspannen en gezellige dag! Dit weekend zijn we naar Verdegre, Nebraska geweest voor de Wagner Christmas. Een maandje te vroeg, maar dat kon niet anders! Het was in een Bed and Breakfast met een heleboel familie. Een hele gezellige dag gehad, met een gift-exchange en lekker kerst eten! Volgend weekend gaan we naar Rapid City om de verjaardag van Sutton te vieren (hun kleinkind dat 3 wordt) en misschien ook wel een ochtendje skieen!!!!! In Rapid City slapen we in een hotel met een groot waterpark en gaan we er gewoon een feestweekend van maken.. 3-jarige stijl dan he!! De weekenden in december worden alleen maar drukker en leuker en ik heb er zoveel zin in! Het is zo onwerkelijk dat ik hier nog maar 6 maanden heb, ik wil nog helemaal niet weg!
De volgende blog zal over een weekje of 4 weer zijn, met alle leuke dingen die ik in december mee ga maken. See ya'll next time!

  • 02 December 2013 - 16:44

    Ohvic:

    Lieve Sophie,
    Wat een stortvloed van happenings. Ik was gewoon buiten adem toen ik het gelezen had. Even naar Omaha, ik keek op de kaart ( mijn oude Rand Mc Nally Atlas ) en zag dat het ongeveer 180 miles was, zo'n 300 km, de afstand van Groningen naar Maastricht ; ik veronderstel by car en dat jullie daar bleven overnachten neem ik aan. Leuk zo'n echte Amerikaanse show. En dan Thanksgiving day: lekker eten en andere lekkere dingen . Waar gaat dat heen ? Want Rapid City is nou ook niet bepaald naast de deur met zo'n kleine 600 km of gaan jullie vliegen vanaf Yankton ? En alweer een feestweekend met misschien skieën.( Op de Harney Peak ?) Dat zal helpen om de ponden de baas te blijven! In ieder geval verbaast het mij niet meer dat je ondertussen 550 volgers hebt. Ben nu vooral benieuwd of het nog lukt een paar uren les op je college er tussenin te wriemelen. Hoe gaat Spaans ? In ieder geval leuk dat het je zo goed bevalt ! De raadgeving : "Geniet ervan" hoef ik je kennelijk niet meer te geven. Heel veel liefs en see you next year ! OhVic.

  • 02 December 2013 - 20:50

    Lucas:

    Hoi Soof, wat een leuke berichten allemaal. Ik weet dat het allemaal onwerkelijk is. Hoe zijn de afstanden daar. Gaat toch prima een paar uur rijden naar een volgende stad.
    Hoe is school. Ik zie veel sport evenementen op f book maar weet eigenlijk niets over de school en klassen systeem daar.

    Vedrer gata hier alles goed en zijn Victor & Moritz van het weekend weer gaan sleeen. Melchseefrutt heet het plaatsje (echt waar) waar we een slee baan van 8km naar ebeneden gesleed hebben. Boys hadden het koud! Birgit ook.

    Hoe dan ook, kijk zo af en toe maar eens naar de fotos op face book die ik extra voor je zal bijhouden.
    Veel plezier en een maand wachten vind ik wel heeeeel lang.
    Ciao

    LBVM

    PS: hoe staat het met de mannen daar. Geen enkele foto gezien ;-))))

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sophie

Mijn tien maanden in Amerika, hier te volgen

Actief sinds 11 Sept. 2013
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 4645

Voorgaande reizen:

02 September 2013 - 01 Juli 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: