State competitions!! - Reisverslag uit Sioux Falls, Verenigde Staten van Sophie Markus - WaarBenJij.nu State competitions!! - Reisverslag uit Sioux Falls, Verenigde Staten van Sophie Markus - WaarBenJij.nu

State competitions!!

Door: Sophie Markus

Blijf op de hoogte en volg Sophie

28 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Sioux Falls

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een blog heb geschreven, dus hier weer een stukje voer mijn leven in Tyndall! Deze weken waren zeker heftig, gelukkig niet emotioneel maar fysiek. De afgelopen weken hebben we (mijn cheerteam en ik) keihard getraind voor de South Dakota State Cheer Competition!! Vorige week zaterdag hadden we nog 1 competitie, in Platte-Geddes. Die competitie zijn we derde geworden, wat ons alle het vertrouwen gaf voor de State Competition dit weekend! Op vrijdag ochtend vetrokkken we naar Rapid City, een rit van 6 uur. Met 15 cheerleaders in 1 busje was slapen al een grote grap. Toen we om drie uur in de middag in Rapid City aan kwamen, hebben we onze cheerpakjes aangetrokkken, cheermake-up en haar gedaan en zijn we naar de locatie van de competitie gegaan! Het was een lange, spannende avond met als resultaat: 5de in onze divisie, die uit 8 teams bestond. De hele competitie bestond uit 23 teams dus toen er een overall winner bekend werd gemaakt, hadden we niet verwacht in de top tien te eindigen. Wrong!!! Overall werden we achtste, een ongelofelijke prestatie waar we allemaal zo trots op zijn! Vrijdagavond was het dan ook natuurlijk tijd voor een cheersleepover in het hotel! Een hele nacht niet slapen is natuurlijk ideaaaaal als je de dag daarna je host moeder gaat steunen als haar coachkindjes de State Cross Country Competition rennen! De hele dag buiten geweest en de kinderen die rende gesteund, wat ik heel blij dat ik in de achterbak mocht slapen op de weg naar huis. Dat waren 5 hoog nodige uren slaap! Dit weekend was eigenlijk alles waar ik de afgelopen twee weken naar toe heb geleefd, en wat zo belangrijk voor me was! Deze week wordt een rustige week, en vrijdag mijn eerste Halloween feestje! Ben benieuwd! See ya’ll next time!

  • 28 Oktober 2013 - 11:25

    Ohvic:

    Lieve Sophie,
    Wat een leuke berichten stuur je! Je lijkt nu al bijna helemaal Amerikaan en bent kennelijk goed ondergedompeld in het feestleven. Nu de onderwijs belevenissen nog nog ! Habla usted espanol ?
    Ik schrijf dit terwijl hier de eerste zware herfststorm overkomt en Cécile met de Marenne en Poe in Istanbul rondstapt. Geniet van Hallowyn; voor mij was dat in 1958 meteen mijn afscheidsfeest in Houston; ik was als Arabier verkleed. Daarna vertrok ik met de Greyhound via allerlei omwegen ( Dallas, St. Louis, Pittsburgh, Philadelfia ) voor een terugreis van 10 dagen naar NY waar ik inscheepte op s.s. Nieuw Amsterdam.
    Veel liefs en happiness, Oh Vic.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sophie

Mijn tien maanden in Amerika, hier te volgen

Actief sinds 11 Sept. 2013
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 4648

Voorgaande reizen:

02 September 2013 - 01 Juli 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: