Maart en Prom! - Reisverslag uit Sioux Falls, Verenigde Staten van Sophie Markus - WaarBenJij.nu Maart en Prom! - Reisverslag uit Sioux Falls, Verenigde Staten van Sophie Markus - WaarBenJij.nu

Maart en Prom!

Door: Sophie Markus

Blijf op de hoogte en volg Sophie

11 April 2014 | Verenigde Staten, Sioux Falls

De maand maart was een maand waarin niet veel gebeurd is, alleen maar omdat iedereen onwijs uitkeek naar Prom! In maart heb ik wel het beste nieuws ooit gekregen, namelijk dat mama naar Tyndall komt!!! 24 mei kan ik eindelijk mijn wereld met iemand delen inplaats van alleen maar foto's en korte video's te laten zien! Ik heb er zo veel zin in en ik kan niet wachten mams weer te zien!

Dan nu, prom! Prom was op 5 april en het hele gebeuren begon voor mij eigenlijk op 4 april al. In de avond van 4 april ben ik met een aantal vriendinnetjes naar de nagelsalon gegaan om onze nagels te laten doen zodat ze er mooi uitzagen voor prom. De dag daarna (prom day) had ik om 10 uur in de ochtend mijn haar afspraak, en om 1 uur bij een vriendinnetje afgesproken om foto's te maken voor dat onze dates ons kwamen ophalen en we naar school moesten voor foto's en het eten. Na rondgereden te hebben met 5 meisjes helemaal op gedoft in de auto's hebben we een aantal hele mooie foto's geschoten die ik hier ook bij zal voegen. Om half 4 werd ik opgehaald door mijn date om foto's op school te maken en daarna zijn we gaan eten bij een buffet dat door de school georganiseerd was. Om 8 uur begon de 'grandmarch' op school dus we moesten om half 8 uiterlijk op school zijn om in de rij te gaan staan. De grandmarch is eigenlijk een soort catwalk zodat alle mensen die zijn gekomen jou jurk en je date kunnen zien enzo. Het was een pad uitgelegd over de gymzaal vloer, en alle koppels moesten er over heen lopen en stoppen op bepaalde punten voor foto's en zodat mensen je better kunnen bekijken (awkward!!). Na de grandmarch was de dance, tot twaalf uur. Onwijs leuk die standaard amerikaanse dansen gedaan waar je in een lijn moet staan en iedereen hetzelfde doet! Serieus hard gelachen!
Om half 1 waren we terug op school voor de after prom party. Op de after prom party kan je prijzen winnen en organiseert de school activiteiten. Het was echt geweldig!! Toen we binnenkwamen konden we gratis eten krijgen wat heel fijn was want na zo'n hele avond dansen en daarna snel omkleden en weer terug naar school ben je zeker hongerig! Het eerste uur kon je spellen spelen en daarmee tickets winnen om prijzen uit te zoeken. Daarna werd Fear Factor georganiseerd, waarbij 25 mensen die zich hadden opgegeven allemaal smerige dingen moesten eten om zo 150 dollar te winnen. Het beste was toch wel alle gezichtsuitdrukkingen als ze zo iets smerigs aan het eten waren! De twee uur daarna kwam er een hypnotiseur die 11 mensen onder hypnose bracht en allemaal dingen liet doen. Eerst geloofde ik er niet in, maar later kon ik niet anders dan er in geloven! Aan het eind van de avond werden er nog prijzen verloot voor juniors and seniors en om 5 uur in de ochtend was prom afgelopen!!
Ik heb er onwijs van genoten en ik ben heeeel erg blij dat ik de kans heb gehad om prom mee te maken!

Ik kan niet geloven dat ik over 46 dagen alweer met beide benen op nederlandse grond sta en het zo raar dat ik dit moet achter laten.
See ya'll next time!

  • 27 April 2014 - 19:00

    Ohvic:

    Lieve Sophie,
    Wat een schitterende foto,s ','prachtige jurken, kousen banden en supernails.; alleen de date ontbreekt ! Ben benieuwd. Mijn reactie is wat verlaat omdat ik van 7 tot 13 April in het ziekenhuis was voor vervanging van mijn versleten rechterheup maar nu alweer strompel op twee krukken. Er is vooruitgang. Ongelofelijk leuk voor jou dat Bar je komt ophalen en wat van de sfeer kan opsnuiven in tyndall die ik eerder in mijn droom beleefde vlak voor jouw vertrek. Haal alles eruit de laatste dagen. Heel veeel liefs van Ohviic en Ohciel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sophie

Mijn tien maanden in Amerika, hier te volgen

Actief sinds 11 Sept. 2013
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 4635

Voorgaande reizen:

02 September 2013 - 01 Juli 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: