December - Reisverslag uit Sioux Falls, Verenigde Staten van Sophie Markus - WaarBenJij.nu December - Reisverslag uit Sioux Falls, Verenigde Staten van Sophie Markus - WaarBenJij.nu

December

Door: Sophie Markus

Blijf op de hoogte en volg Sophie

26 December 2013 | Verenigde Staten, Sioux Falls

Wauw! Wat was december toch een geweldige maand! Het is nog niet over maar ik heb zeker genoten.
De eerste twee weken van december heeft het meisjes basketball team waar ik manager van ben haar eerste wedstrijden gespeeld, en we hebben er maar 1 verloren! Na een van de wedstrijden hebben we een kleine movie night gehouden hier bij mij thuis, wat super gezellig was! Ik had aangegeven graag een keer lekker truttig te willen bowlen in de kleine bowling club in Tyndall. De week voor de vakantie zijn we met 4 meiden, Kelsey, Tyra en Jaclyn en ik en 4 jongens, Dakota, Andrew, Jon en Chase gaan bowlen! het was onwijs leuk en heb zo hard gelachen om mijn eigen talent ...uhum...
Op 21 december begon mijn twee weken vakantie en op 19 decmeber heb ik ook de conformatie gekregen, van 19 tot 26 februari ga ik lekker in HAWAII vakantie vieren!!! Onwijs lekker begin van de vakantie, het vooruitzicht op een nog betere vakantie! Zaterdag hebben we met alle basketball meiden Christmas gevierd bij onze coach thuis. We moesten allemaal een cadeautje van ongeveer 10 dollar kopen en het moest een beetje silly zijn. Mijn cadeautje was dat zeker, ik had een foto van mezelf gemaakt en die in een fotolijstje gedaan en als cadeau gegeven. Iedereen moest er om lachen en zei dat alleen ik zo'n cadeautje kon bedenken, wat ook wel een beetje waar is haha! De dagen daarna heb ik niet heel veel gedaan, gewoon lekker gerelaxt. Op 24 december, hebben we mijn senior pictures gemaakt. Senior pictures zijn een traditie hier in Amerika, ze zijn als aandenken en worden in het jaarboek geplaatst en aan elkaar uitgedeeld. Het is gewoon een dagje als model eigenlijk! Die avond was Christmas eve, maar omdat we dat maandag al gevierd hadden hebben we niet zoveel speciaals gedaan. Ook Christmas day was niet echt iets speciaals, maar dat komt omdat we dat zondag al gevierd hadden en alle cadeautjes hadden uitgepakt. Ik heb een Victoria Secret Pink joggingbroek en vest gekregen, en een keepsake van de cheerleading state competition. Janet had het allemaal uitgezocht, en had daarvoor hulp van Jeni en Sierra gevraagd toen ik met hun ging shoppen. Onwijs lief want die meiden hebben precies de juiste dingen aan Janet verteld! Jeni is denk ik mijn leukste vriendinnetje hier, we hebben precies dezelfde humor en kunnen zo onwijs lekker lachen en praten met elkaar! De komende week is Oud en Nieuw, en dat schijnt hier niet zo groot te zijn. De jongeren vieren het wel, maar het is meer een feest avondje voor de jongeren. De ouderen zien het meer als weer een jaar dat voorbij is. Morgen is het 27 december, wat betekent dat ik nog maar 5 maanden hier heb.. En ik wil nog helemaal niet weg!! Het lijkt me heerlijk om thuis te zijn en mijn vrienden en familie te zien maar ik heb het hier zo naar mijn zin. Veel van mijn vrienden zeggen nu al dat ze echt niet willen dat ik weg ga en dat ze me zo erg gaan missen. Dat is zo lief, maar gelukkig hebben we nog 5 maanden!
Dit was het weer voor december, ik zal snel een nieuwe blog posten over hoe Oud en Nieuw was en het begin van het nieuwe jaar!
Merry Christmas, and a Happy New Year.
I wish you'll lots of love and happiness and may all your dreams come true!!!!

  • 26 December 2013 - 20:23

    Kris:

    Klinkt allemaal heel leuk schattie. Gelukkig heb je t naar je zin. Dikke kus

  • 03 Januari 2014 - 14:26

    Jaap:

    He Soof,

    Wat een verassing hé, een mail van mij, maarik dacht na het lezen van weer een leuk verhaal van jou om ook eens een mailtje naar jou te sturen.
    Erg leuk hoor om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Heel veel plezier nog!

    Groet,
    Jaap


  • 03 Januari 2014 - 16:00

    Ohvic:

    Lieve Spohie,
    Het verrast mij te ontdekken dat je zoveel vacantie(s) hebt in de US - en wàt voor ! Leuk die senior foto's.
    Een bericht over Hallowyn miste ik in jouw overigens uitvoerige relaas dat ik steeds weer met belangstelling lees. Ga zo door. Oh ja, wat houdt de confirmation in waar je het kort over hebt ; heeft dat iets met school te maken ? In ieder geval wens ik jou alle goeds voor 2014 en een opwindende reis naar Hawaï. Liefs, Ohvic.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sophie

Mijn tien maanden in Amerika, hier te volgen

Actief sinds 11 Sept. 2013
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 4634

Voorgaande reizen:

02 September 2013 - 01 Juli 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: